« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

یه جوک خیلی با حال ...

از یه دیوونه می پرسند : چرا دیوونه شدی ؟
می گه :
من یه زن گرفتم که یک دختر 18 ساله داشت . دختر زنم با بابام ازدواج کرد . پس زن من مادرزن پدرشوهرش شد . دختر زن من پسری زایید که داداش من و نوه زنم بود . پس نوه منم بود . پس من پدربزرگ داداشم بودم . زن من پسری زایید که زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادربزرگ او شد . پس پسرم داداش مادربزرگش بود و من خواهر زادهء پسرم شدم .

  

وقتی موزیلا فایرفاکس باعث طلاق شد ...

وقتی موزیلا فایرفاکس باعث طلاق شد 
منبع: WinBeta.Net اگر بدنبال یک مشاور خوب برای شناخت همسر آینده خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم از بخش خطاهای موزیلا فایرفاکس استفاده کنید!

یکی از مطالب نوشته شده در سایت رسمی موزیلا (Mozilla.org) نشان می دهد که چگونه وجود یک خطای برنامه نویسی در مرورگر این شرکت باعث فاش شدن اطلاعات شخصی افراد و در نهایت طلاق دو زوج جوان شده است. البته موزیلا هم اکنون این خطا را برطرف نموده است.

ماجرا از آن قرار است که مرد جوان پس از آنکه در سایتهای دوست یابی مانند JDate، SwingLifeStyle و Adult FriendFinder مشغول فعالیت بود تصمیم گرفت با زدن گزینه ی "عدم ذخیره سازی کلمه عبور" در مرگر فایرفاکس از خود هیچ ردپایی بجای نگذارد که همسر وی متوجه آن شود. با این وجود وی از ترس آنکه شاید همسرش متوجه کارهای او شود تصمیم به پاک نمودن کامل فایرفاکس از روی رایانه ی خود می گیرد.

پس از گذشت مدتی، خانم بدلیل نبود یک مرورگر بر روی سیستم به نصب موزیلا فایرفاکس اقدام می کند و بطور اتفاقی متوجه لیست سایتهای بازدید شده توسط همسر خود می شود که هنوز باقی مانده اند و آنکه می تواند بدون وارد کردن کلمه ی عبور وارد تمام آنها شد. همانطور که حدث می زنید این ماجرا پایان خوشی برای مرد نگون بخت نداشت و نهایتآ به جدایی آنها منجر شد.

هنگامی که سیاست و علم کامپیوتر با هم آمیخته میشوند !

مطمئنأ همگی شما میدانید که علم کامپیوتر و سیاست هیچ نسبتی با همدیگر ندارند ، اما با کمی تفکر در این باره میتوان به نتایجی رسید که تا قسمتی باور نکردنی است و نظریه های مختلفی را به وجود می آورد. به عنوان مثال چگونه میتواند یک فونت ویندوز ، با حادثه 11 سپتامبر و یا یکی از شهرهای آمریکا داشته باشد! تا زمانی که این ترفند را آزمایش نکنید متوجه منظور ما نخواهید شد!

حال برای تست این موضوع ، به یک نرم افزار ویرایشگر ، ترجیحا Microsoft Word نیاز دارید.

اکنون بیایید اندکی وارد دنیای سیاست شویم. همان طور که میدانید شماره پرواز هواپیمایی که در روز 11 سپتامبر به برج های دوقلوی معروف اصابت کرد Q33NY بود.
حال به نرم افزار Word وارد شوید و عبارت Q33NY را در آن وارد کنید. سپس عبارت Q33NY را به حالت انتخاب در بیاورید و
بر روی قسمت نام فونتها کلیک کرده و عبارت Wingdings را تایپ کنید و Enter را بزنید. مطمئنآ این تصویر جای بحث دارد!

اما این قضیه بعد دیگری هم دارد ، این بار به جای عبارت Wingdings کلمه Webdings را تایپ کنید و Enter را بزنید. قضیه ای کاملا عکس اتفاق بالا را مشاهد میکنید.

اما این موضوع ادامه هم دارد. این بار عبارت NYC به معنی New York City را تایپ کنید. عبارت را به حالت انتخاب درآورید و این بار هم با هر دو فونت Wingdings و Webdings متن را مشاهده کنید. تضاد غیر قابل باوری وجود دارد!

اما آیا به نظر شما تمامی این نتایج اتفاقی بوده است؟! این رو باید از بیل گیتس و کارمندان مایکروسافت پرسید که این دو فونت رو طراحی کرده اند.