« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

یه جوک توپ توپ ...

ماجرای شهید شدن آقای احمدی نژاد

آقای احمدی نژاد میره لاس وگاس

از اونجا زنگ میزنه به زنش میگه

ای خانم اشتباه نکنم من شهید شدم

زنش میگه : چرا مرد ٬ مگه چی شده ؟

احمدی نژاد میگه : آخه اینجا بهشته

نظرات 3 + ارسال نظر
ادمین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ق.ظ http://linkbox20.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

بیتا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ http://idenju.persianblog.com

سلام
اقای پویش با شناختی که از شما دارم انتظار وبلاگ پربار تری رو دارم

مهدی آغشته چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ق.ظ

بابا با معرفت دیگه به ما سر نمی زنی . سرسنگین شدی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد