« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

دلم می خواست ...

دلم می خواست عشقم را نمی کشتند

صفای آرزویم را – که چون خورشید تابان بود – می دیدند

چنین از شاخسار هستی ام آسان نمی چیدند

گل عشقی چنان شاداب را پرپر نمی کردند

به باد نامرادی ها نمی دادند

به صد یاری نمی خواندند

به صد خواری نمی راندند

چنین تنها، به صحراهای بی پایان اندوه نمی بردند

دلم می خواست، یک بار دیگر او را کنار خویش می دیدم

به یاد اولین دیدار، در چشم سیاهش خیره می ماندم

دلم یک بار دیگر همچو دیدار نخستین، پیش پایش دست و پا می زد

شراب اولین لبخند در جام وجودم های و هوی می کرد

غم گرمش نهان گاه دلم را جست و جو می کرد

دلم می خواست دست عشق چون روز نخستین

هستی ام را زیر و رو می کرد ...

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر مهتاب چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.zadeye-gham.blogfa.com

سلام
وبلاگت واقعا قشنگه ....
مخصوصا همین شعرت
برات ارزوی موفقیت می کنم

پسر یخی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام
زیبا بود...موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد