« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

خیلی دلم گرفته...

خیلی دلم گرفته...

دلم می خواد برم یه جا که تنهای تنها باشم ..

خودم باشم و اون کسی که خواست پا توی این دنیا بزارم ...

بعدش اونقدر براش از زندگیم بگم و براش گریه کنم تا شاید دلش به رحم بیاد ....

 تنهایی خیلی سخته ...

ما 2 نوع تنهایی داریم اونی که تنها تنها هستی خیلی بهتر از اونی هست که تو یه جمع باشی و احساس تنهایی کنی

 نمی دونم کی از این حال و روز رها می شم ولی دیگه طاقت ندارم نمی دونم خدا جونم اصلا منومی بینی ؟ چرا من این طوری شدم؟ چرا طاقت و تحملم تموم شده؟ چرا بهونه گیری می کنم ؟

 امیدوارم به روزای خوش زندگیم بر گردم  من فقط زمانی احساس شادی میکنم که در جمع دوستانم هستم ولی مدت این شادی هم خیلی کمه ......

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهای بی کس پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ق.ظ http://jo0ono0on.blogfa.com

سلام
خسته نباشین
خیلی زیبا نوشتین
واقعا تنهایی بد دردیه
براتون آرزوی موفقیت دارم
خوشحال میشم به من هم سر بزنید
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد