« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

کامپیوتر روشن هنگام رفتن برق ...

ممکن است شما هم گاهی مشغول کار با کامپیوتر بوده اید که ناگهان برق میرود و کار شما نیمه کاره میماند ، حتی ممکن است بر روی یک پروژه بزرگ کار میکردید و اطلاعات را ذخیره نکرده بودید اما با این اتفاق تمامی زحمات شما از دست می رود. پس باید چاره ای بیاندیشید ، قصد داریم به شما ترفندی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون خریداری دستگاه خاصی کاریک نید که با رفتن برق دستگاه شما خاموش نشود!

روی دسکتاپ یا صفحه اصلی راست کلیک کنید.سپس گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب کنید.
بعد به قسمت Settings میرویم. و بعد به گزینه advanced مراجعه کنید.بعد بهadaptar میرویم و properties را میزنیم ، سپس بهrescoures میرویم وmemory range رو انتخاب میکنید.و بعدok کنید.
حالا اگر برق رفت دستگاه شما خاموش نمی شود میتوانید با زدن فیوض امتحان کنید. (لازم به ذکر است ممکن است این ترفند بر روی بعضی از دستگاه ها جواب ندهد)

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام.کارت عالیه.اهنگ خیلی قشننگ بود.امیدوارم همیشه
همینطور موفق باشی.
من می خوام یه وبلاگ درست کنم.به من کمک میکنی؟
اگه خواستی کمک کنی به زبان خیلی ساده برام ایمیل بفرست.
امیدوارم سال ۸۵ یه سال خوب برات باشه.

جواد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام عزیز دل
احید.ارم که حالت خوب باشه . من به عنوان یه دوست می خواستم به شما ژیشنهاد کنم که یا اسم وبلاگت رو از حالت تخصصی در بیار با ابنکه مطالب تخصی توش بزار . این مطالبی که شما در این قسمت نوشتید اصلا ربطی به برق ندارد . خواهشن روی مطالبت یک خورده دقت کن . امید وارم از انتفاد من نتراحت نشی و جنبه تنقاد ژذیری هم داشته باشی .

سلام .
اولا از نظرت متشکرم .
دوما عزیزم اصلا این وبلاگ در مورد برق نیست بلکه در زمینه مسائل کامپیوتری است .
در کنار مطالب کامپیوتر از مطالب جالب دیگر هم استفاده می کنم .

دانشجو شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام.خسته نباشید.
سال جدید رو بهتون تبریک میگم.
وبلاگ خوب و مفیدی دارید.
من تمام مراحل رو رفتم و یه سئوال برام پیش اومد.
وقتی به مرحله ی اخر یعنی انتخاب memory range رسیدیم ۳ تا memory range وجود دارد.حالا باید کدومشون رو انتخاب کنیم؟
منتظر جوابتون هستم.

سلام ...
دوست عزیز لطف کن ایمیلت برایم بفرست تا من به شما کمک کنم .
قربانت بابک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد