« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

« به وبلاگ من خوش آمدید »

فعال در همه زمینه ها ...

هنوز دوسش دارم!!!

چه قد سخته تو چشمای کی که تمام عشقت رو دزدیده

و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داده زل بزنی

و به جای اینکه لبریز از کینه و نفرت شوی،

حس کنی که هنوزم دوسش داری،

چه قد سخته تو خیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی امّا وقتی دیدیش

هیچ چیزی جز سلام نتونی بگی...

چه قدر سخته وقتی پشتت بهشه

دونه های اشک گونه ها تو خیس کنه،

امّا مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوزم دوسش داری !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
س یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

با سلام
من هم یک وبلاگ نویس هستم اما نمی دانم چطوری موزیک بکذارم و همچنین ظور هنگام ورود پیغامی بگذارم
با تشکر از شما

پاتوق اسفراینی ها چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ http://patogh572.blogfa.com

***************************************
* *
* از پاتوق دخترها و پسرهای اسفراینی دیدن کنید *
* *
***************************************

[ بدون نام ] جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ

زیبا بود. موفق باشی و امیدوارم به اون چیزی که می خوای برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد